Politica de Confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Cuprins

Cuprins. 1

  1. Cui îi este destinată această politică de confidențialitate?. 1
  2. Ce sunt și cum sunt prelucrate datele cu caracter personal?. 1

III.        În ce scopuri prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?. 2

În scopul încheierii contractului 2

În scopuri de marketing direct 3

În scopul examinării cererilor 4

  1. Ce drepturi aveți și cum le puteți exercita?. 5
  2. Care sunt îndatoririle și responsabilitățile dvs.?. 6
  3. Cum Ne ocupăm de securitatea datelor dvs. cu caracter personal?. 6

VII.      Pe cine puteți contacta dacă mai aveți întrebări?. 6 

 

    I.   Cui îi este destinată această politică de confidențialitate?

MOBILITY FLEET SOLUTIONS SRL, CUI 42118037, adresa sediului social Str. Drumul Garii Odai 1 A Et:3 Camera 315, Intrarea B Otopeni (denumită în continuare „Compania” sau „Noi”), are grija de confidențialitatea și protecția datelor dvs. cu caracter personal, prin urmare prelucrăm datele cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (UE) 2016/679 al Parlamentului European și Consiliul (denumit în continuare „Regulamentul”) și altă legislație privind protecția datelor cu caracter personal. Prin urmare, pentru a asigura informații corecte și transparente despre prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, publicăm această politică de confidențialitate (denumită în continuare „Politica”).

Această Politică descrie ce date cu caracter personal colectăm despre dvs. și în ce scopuri le prelucrăm atunci când utilizați serviciile Noastre de pe site-ul web www.easy-rent.ro/ (denumit în continuare „Site web”). Această Politică prezintă, de asemenea, informații importante despre protecția datelor dvs. cu caracter personal, drepturile dvs. și modul de exercitare a acestora, așa că alocați timp pentru a revizui această Politică și, dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la datele de contact menționate. Vă rugăm să rețineți că ne rezervăm dreptul de a modifica această Politică în viitor. Veți fi informat cu privire la modificări, dar vă rugăm să revizuiți periodic această Politică.

    II.   Ce sunt și cum sunt prelucrate datele cu caracter personal?

Datele cu caracter personal sunt orice informații care se referă direct sau indirect la dvs. atunci când identitatea dvs. este cunoscută sau poate fi identificată direct sau indirect folosind datele relevante (de exemplu, nume, prenume, adresă de e-mail, număr de telefon etc.).

Prelucrarea datelor cu caracter personal înseamnă orice operațiune privind datele cu caracter personal (inclusiv colectarea, înregistrarea, stocarea, editarea, modificarea, acordarea accesului, depunerea cererilor, transmiterea, arhivarea etc.).

La prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, Compania respectă următoarele principii de prelucrare a datelor cu caracter personal:

  • datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate numai în măsura necesară pentru atingerea scopurilor relevante, clar definite și legitime, ținând cont de protejarea vieții private a dvs.;
  • datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în mod exact, de bună-credință și legal și sunt prelucrate numai în scopuri care corespund scopurilor menționate înainte de colectarea datelor dvs. cu caracter personal;
  • datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în strictă conformitate cu cerințele clare și transparente privind prelucrarea datelor cu caracter personal prevăzute în legislație;
  • datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate numai într-o astfel de formă încât identitatea dvs. să poată fi identificată nu mai mult decât este necesar pentru scopurile pentru care datele cu caracter personal sunt prelucrate;
  • Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este supusă măsurilor tehnice și organizatorice relevante pentru a asigura securitatea datelor dvs. cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate și a pierderii, distrugerii și deteriorării neintenționate ale datelor.

   III.  În ce scopuri prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

În scopul încheierii contractului

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

După furnizarea datelor dvs. cu caracter personal pe Site web, procesăm următoarele date cu caracter personal pentru a încheia un contract și pentru a asigura utilizarea în mod corespunzător a serviciilor noastre:

  • numele și prenumele;
  • denumirea persoanei juridice;
  • poziția;
  • adresa de e-mail;
  • număr de telefon;
  • datele privind directorul;
  • Cod TVA (dacă este cazul);
  • CUI;
  • adresa;
  • țară;
  • adresa de e-mail a contabilului;
  • numărul contului bancar.

Cum obținem datele dvs.?

  • Direct de la dvs. și/sau reprezentantul dvs. atunci când furnizați datele dvs. cu caracter personal prin intermediul Site-ului web.

Pentru cine sunt utilizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Folosim datele furnizate de dvs. pentru a asigura funcționarea corectă a Site-ului web, adică informațiile pe care le furnizați vor fi necesare pentru încheierea și executarea contractului și emiterea facturii.

Cui pot fi furnizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Pentru a vă putea emite o factură, informațiile furnizate pot fi transmise specialiștilor care furnizează servicii de contabilitate.
  • Ca că putem să evaluăm informațiile în formularul furnizat de dvs. și să încheiem un contract, putem transfera datele dvs. cu caracter personal persoanelor care furnizează servicii juridice (avocați, executori judecătorești, consultanți etc.).
  • De asemenea, putem transmite aceste date autorităților competente și/sau autorităților de aplicare a legii (de exemplu, către instanțe, poliție sau alte autorități de supraveghere); furnizori de servicii de colectare a datoriilor; companii de asigurări și/sau altele. Cu toate acestea, datele dvs. vor fi furnizate numai în cazul în care furnizarea este necesară în conformitate cu legislația aplicabilă și numai în conformitate cu legislația, pentru a asigura drepturile Noastre, siguranța clienților, angajaților și resurselor Noastre, de a crea, furniza și/sau apăra pretențiile legale.

Observăm că datele dvs. cu caracter personal sunt furnizate numai acelor terți care asigură condițiile respective pentru prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal. Datele dvs. cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe (adică în afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European) sau către organizații internaționale.

În ce condiții de prelucrare legală prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

  • Procesăm datele reprezentanților persoanei juridice în conformitate cu art. 6 al. 1 l. b din Regulament, adică prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte, art. 6 al. 1 l. c, adică prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale aplicabile (după cum este stabilit în legislația națională) și/sau art. 6 al. 1 l. f, adică prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a atinge interesele legitime ale Companiei de a încheia și executa un contract cu o persoană juridică.

Cât timp prelucrăm (stocăm) datele dvs. cu caracter personal?

  • După tranzacție, datele dvs. sunt stocate timp de 10 ani de la ultima încheiere a contractului.

În scopuri de marketing direct

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

  • Dacă sunteți de acord să primiți ofertele noastre de marketing direct, pentru a vă informa despre bunuri, servicii, reduceri, oferte, concursuri, evenimente, noutăți, sondaje și alte oferte individualizate (prin soluții automate (creare de profiluri)) sau prin soluții generale de marketing, vom folosi adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon.

Cum obținem datele dvs.?

  • Aceste date personale sunt primite direct de la dvs.

Pentru cine sunt utilizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Adresa de e-mail și numărul de telefon sunt utilizate ca să vă trimitem buletinul informativ la care v-ați abonat, ca să vă trimitem un SMS și ca să vă contactăm telefonic.

Cui pot fi furnizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Datele cu caracter personal menționate mai sus pot fi furnizate unor terțe părți care Ne oferă servicii specializate, cum ar fi specialiștii în marketing și avocații.

Observăm că datele dvs. cu caracter personal sunt furnizate numai acelor terți care asigură condițiile respective pentru prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal. Datele dvs. cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe (adică în afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European) sau către organizații internaționale.

În ce condiții de prelucrare legală prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

  • 6 al. 1 l. a din Regulament, adică cu consimțământul dvs., și/sau art. 6 al. 1 l. f, adică prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Companie de a încheia și executa un contract cu o persoană juridică.

Cât timp prelucrăm (stocăm) datele dvs. cu caracter personal?

  • 3 ani, dar nu mai mult decât este valabil consimțământul dvs.

Cum puteți să vă exprimați dezacordul și să dezabonați de la marketingul direct?

  • Vă puteți dezabona de la notificările de marketing direct urmând instrucțiunile din buletinul informativ. Vă puteți dezabona de la marketingul direct prin SMS sau telefon, contactându-Ne prin e-mail info@easy-rent.ro sau tel. +4 0744 562 317.

În scopul examinării cererilor

Ce date cu caracter personal prelucrăm?

Dacă ne contactați prin e-mail, vom procesa următoarele date ale dvs.:

  • numele, prenumele dvs.;
  • adresa de e-mail și textul corespondenței și/sau documentelor atașate.

Cum obținem datele dvs.?

  • Aceste date personale sunt primite direct de la dvs.

Pentru cine sunt utilizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Aceste date vor fi prelucrate pentru administrarea interpelărilor dvs. și/sau încheierea și executarea contractului.

Cât timp prelucrăm (stocăm) datele dvs. cu caracter personal?

  • Comunicarea cu dvs. va fi gestionată până la examinarea completă a cererii și stocată timp de 3 luni de la data examinării sau de la data executării complete a contractului și stocată timp de 10 ani, împreună cu contractul și alte documente (adică contract și documente contabile).

Cui pot fi furnizate datele dvs. cu caracter personal?

  • Datele cu caracter personal menționate mai sus pot fi furnizate unor terțe părți care Ne oferă servicii specializate, cum ar fi specialiștii în marketing și avocații.

Observăm că datele dvs. cu caracter personal sunt furnizate numai acelor terți care asigură condițiile respective pentru prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal. Datele dvs. cu caracter personal nu sunt transferate în țări terțe (adică în afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European) sau către organizații internaționale.

În ce condiții de prelucrare legală prelucrăm datele dvs. cu caracter personal?

  • Vom prelucra datele cu caracter personal menționate mai sus în conformitate cu articolul 6 al. 1 l. a din Regulament, adică cu consimțământul dvs., pe care îl exprimați contactându-ne prin e-mail și/sau continuând conversația telefonică. Dacă comunicarea este efectuată în scopul încheierii și/sau executării contractului încheiat cu dvs., vom prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu articolul 6 al. 1 l. b din Regulament, adică în scopul încheierii și/sau executării unui contract încheiat cu persoana vizată.

   IV.   Ce drepturi aveți și cum le puteți exercita?Persoanele vizate ale căror date personale le prelucrăm au ​​dreptul:

  • să solicite, să acceseze și să obțină o copie a datelor sale cu caracter personal;
  • să solicite corectarea sau restricționarea datelor cu caracter personal inexacte sau incomplete;
  • să solicite ștergerea sau restricționarea datelor cu caracter personal redundante sau prelucrate ilegal;
  • să nu consimtă la prelucrarea datelor sale cu caracter personal;
  • să solicite transferul datelor dvs. cu caracter personal într-un format structurat și citabil automat;
  • de a-și retrage consimțământul în orice moment când prelucrarea datelor se bazează pe consimțământul persoanei vizate (în conformitate cu articolul 6 al. 1 l. a). Retragerea consimțământului persoanei vizate nu va afecta legalitatea prelucrării datelor înainte de retragerea consimțământului;
  • să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere pentru inspecție [în Republica Cehă – https://www.uoou.cz, în România – https://www.dataprotection.ro].

Compania nu efectuează creare de profiluri ale datelor dvs. cu caracter personal pe baza cărora se iau decizii automate care pot provoca consecințe juridice sau să aibă un impact semnificativ asupra dvs.

Persoana vizată își poate exercita drepturile depunând în persoană o cererea scrisă către Companie (către un angajat al Companiei), prin poșta, prin reprezentant sau prin mijloace electronice – e-mail la adresa: info@easy-rent.ro, în scris la adresa: Str. Drumul Garii Odai 1 A Et:3 Camera 315, Intrarea B Otopeni.

Depunând cererea, persoana vizată trebuie să își confirme identitatea într-unul din următoarele moduri:

  • prin depunerea unei cereri către un angajat al Companiei, împreună cu un document de identitate valabil;
  • prin depunerea unei cereri prin poștă sau prin curier, împreună cu o copie a unui document de identitate valabil, copia fiind legalizată în conformitate cu procedura stabilită prin legislație;
  • prin depunerea cererii electronice, confirmarea acesteia prin mijloace electronice de comunicare care permit identificarea corectă a persoanei (de exemplu, semnătură mobilă, semnătură electronică calificată etc.).

La primirea cererii dvs. privind exercitarea drepturilor persoanelor vizate, vă vom oferi un răspuns imediat, dar nu mai târziu de o lună de la data depunerii cererii. Dacă este necesar, această perioadă poate fi prelungită cu o lună, în funcție de complexitatea și numărul de cereri. Veți fi informat despre o astfel de prelungire în termen de o lună. Informațiile pe care le solicitați vor fi furnizate gratuit. Cu toate acestea, dacă constatăm că cererile dvs. sunt vădit nefondate sau disproporționate, în special din cauza conținutului lor repetitiv, Noi avem dreptul de a percepe o taxă rezonabilă pentru acest lucru (adică de a solicita rambursarea costurilor administrative) sau de a refuza să acționăm la o astfel de cerere primită de la persoana vizată.

Răspunsul va fi furnizat în modul ales în cererea dvs. Dacă nu specificați în cerere modul în care doriți să primiți un răspuns, răspunsul vă va fi trimis în același mod ca și cererea.

    V.  Care sunt îndatoririle și responsabilitățile dvs.?

Sunteți responsabil pentru acuratețea, corectitudinea și exhaustivitate datelor cu caracter personal pe care le furnizați. Prin urmare, în cazul unei modificări a datelor dvs. cu caracter personal (care sunt necesare pentru a atinge scopurile menționate mai sus), sunteți obligat de a informa imediat Compania cu privire la orice modificare a datelor dvs. cu caracter personal.

Trimițând datele dvs. cu caracter personal, vă asumați întreaga răspundere pentru legalitatea transmiterii datelor dvs. cu caracter personal și sunteți răspunzător pentru orice pierderi care ar putea rezulta din prelucrarea ilegală a acestor date cu caracter personal, afectând pe Noi și/sau terți.

   VI.   Cum Ne ocupăm de securitatea datelor dvs. cu caracter personal?

Când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, Noi aplicăm măsuri de securitate organizaționale și tehnice respective pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal de la divulgarea, distrugerea sau modificarea accidentală sau ilegală sau de la alte fapte ilicite. Măsurile menționate mai sus sunt alese ținând seama de riscurile pentru drepturile și libertățile dvs. ca persoană vizată.

În acest caz, Noi asigurăm un control strict al accesului la datele cu caracter personal prelucrate, prin urmare acordăm acces la acestea doar acelor angajați care au nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a îndeplini funcțiile lor de lucru și pentru a monitoriza utilizarea accesului acordat. Accesul la datele cu caracter personal este asigurat prin utilizarea nivelului adecvat de parole și prin încheierea de acorduri de confidențialitate cu persoanele care accesează datele dvs. cu caracter personal.

Observăm că toți angajații Companiei care au acces la datele dvs. cu caracter personal sunt familiarizați cu cerințele de protecție a datelor cu caracter personal și trebuie să asigure confidențialitatea datelor cu caracter personal prelucrate.

   VII.   Pe cine puteți contacta dacă mai aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări sau doriți să vă exercitați drepturile persoanei vizate, vă rugăm să Ne contactați prin e-mail info@easy-rent.ro sau prin tel. +4 0744 562 317.